Klantenservice is één van de belangrijkste onderdelen van ons bedrijf.
Als familiebedrijf met meer dan 40 jaar ervaring, hebben we nog een ouderwetse kijk op klantenservice waar wij een moderne invulling aan geven. Dit wil zeggen, automatiseren waar mogelijk maar direct klantcontact heeft de voorkeur.
Wij hebben altijd technisch geschoolde collega's aanwezig die u graag helpen met vragen over uw project of over de te gebruiken componenten en/of gereedschappen.
Cable-Engineer.nl verstuurt dezelfde dag:
Bestelling van maandag t/m vrijdag voor 17:00 worden nog dezelfde dag verstuurd.
Wij versturen de bestellingen met PostNL en DHL, afhankelijk van drukte bij vervoerder en/of de grote van uw pakket. Nadat wij uw bestelling hebben afgegeven of als deze zijn opgehaald door de vervoerders, ontvangt u van de vervoerders zelf een mail met daarin de track & trace gegevens.
Als u deze de volgende dag nog niet heeft ontvangen, laat het ons weten (per mail of telefonisch) - wij sturen u dan direct de track & trace gegevens van de betreffende vervoerder.
In principe kan dat;
Nadat uw bestelling is gescand door de betreffende transporteur, krijgt u een mail met de track & trace gegevens. Via deze mail heeft u de mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen naar een ander adres in de buurt.
Dit kan dus niet direct via uw bestelling via Cable-Engineer.nl maar kan eenvoudig worden geregeld via de ontvangen track & trace gegevens van de transporteur.