Saldo cadeaubon controleren

Klachten en opmerkingen

Cable-Engineer.nl heeft als belangrijkste kernwaarde; klanttevredenheid, en wij doen er alles aan om u de best mogelijke producten en service te bieden. Dit houd o.a. in dat wij veel zorg en aandacht besteden aan het correct en netjes afhandelen van alle bestellingen, telefoon- en mailverzoeken die wij krijgen en zorgen er dagelijks voor dat uw bestelling op tijd bij onze postbezorger aanwezig is zodat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft.

Mocht er onverhoopt toch iets zijn waar u niet tevreden over bent, laat het ons alstublieft weten zodat wij samen voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Al uw klachten en/of opmerkingen worden in het volste vertrouwen en met de grootst mogelijke zorg en aandacht behandeld.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

U kunt uw klachten per mail of ook telefonisch bij ons kwijt:

[email protected] / 06- 213 93 994

 

 

Categorieën:
[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#FE008C show=yes view=slider amount=6 width=manual width_amount=280px height=250px interval=5000 language=nld]
Trust Guard Security Scanned
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »